maandag 1 februari 2010

GravityDates

Tot mijn blogpauze in augustus vorig jaar heb ik elk weekend onder het kopje GravityDates tweewekelijkse overzichten geplaatst van potentiële draaidagen. Wie Robert Taylor kent weet waar ik het over heb.

Nu is over dit fenomeen recent het nodige gepubliceerd in ons taaltje en wat schetst mijn verbazing ...... jawel u kunt er weer een betaald abonnement op nemen.

Verbazing om 2 redenen.
Op de eerste plaats heeft degenen die het abonnement aanbiedt pakweg een half jaar geleden ruiterlijk erkent zelf nog nooit gehandeld te hebben op wat ik noem GrafityDates. Op zich al een uiterst verdacht gegeven.
Wat mij daarnaast verwondert is dat de methodiek zo simpel is dat iedereen de potentiële draaidata zo van internet kan plukken. Een beetje zoekwerk & zelfstudie en klaar. Een eenmalige klus en tot en met tenminste 2012 zijn de potentiele draaidata bekend. Wanneer je dan ook nog handig bent met een spreaksheet en je verpakt het vervolgens op een manier die aanspreekt ...... kassa voor de abonnementaanbieder.

Blijkbaar ben ik gek maar bij deze en voor zolang het duurt zet ik de GravityDates voor de US-indices weer wekelijks op de blog. Voor de disclaimer sluit ik volledig aan bij alle disclaimers die u op andere sites kunt vinden.