maandag 11 januari 2010

Sniper

Aan het aantal pageviews te zien mag ik mij verheugen op een toename in de belangstelling voor deze blog.

De blog is voor mij mn. bedoeld om de Elliott Wave tellingen te laten zien. EW is m.i. een ongeëvenaarde vorm van patroonherkenning en in die zin een onmisbare tool.

Waar ik vanwege een chronisch tijdgebrek minder van laat zien zijn de tools die ik daarnaast gebruik. Eén van de systeempjes die ik u echter niet wil onthouden is een combi van het NexGen-systeem en het Viper-systeem. Zo goed en kwaad als dit wil heb ik geprobeerd het beste van beide systemen om te bouwen tot een eigen systeem.

(klikken voor een groter plaatje)

Dit ‘Sniper-systeem’ is beslist geen volautomatisch handelssysteem maar genereert op basis van visuele analyse prima aan- en verkoopsignalen. In die zin past het dus uitstekend bij de EW-analyses.

Voor belangstellenden .... er is voor Wallstreet Pro- en Alex-gebruikers op het TA-script-forum (draadje Trading System) het nodige over gepubliceerd.